12 ŽENA U LIFTU

Da li znate kako to izgleda kad se pripadnice svih 12 astroloških znakova nadje u zaglavljenom liftu?

Priča ide ovako:

12 žena je u liftu koji se zaglavljuje. Kad shvate šta se desilo Račica vrisne i zamalo se ne onesvesti, a žena Ovan kreće da lupa po vratima pa dugmićima, nervirajući se što ne reaguje na njene metode popravke. Žena Bik je smiruje i vadi keks iz svoje pozamašne torbe i nudi svima da nešto prezalogaje dok čekaju. Strelac je oduševljena jer joj se nikad pre nije desilo da se zaglavi u liftu. Devica zvoca: “Jao popiću otkaz! Pa gde sad baš kad imam važan sastanak! Za ovo je neko ovde kriv 100%!” Lavica: “Zašto misliš da samo ti imaš nešto bitno, znaš kakvo snimanje mene čeka!” Škorpija se ubacuje : “Ma sve ste mi važne, korisnije da znate kako lift da popravimo!” Ovan: “Ja sam sve probala, nemoj da me trpaš u isti koš!” Vaga i Jarac smiruju malo situaciju. Devica se povlači gunđajući sebi u bradu, a žena Ovan nastavlja besno da cupka štklama u mestu čekajući.

Lavica i Vaga shvataju da je idealna prilika da na ogledalu naprave selfi, pa objave odmah na svim mrežama ali žena Blizanac im govori: -“Džabe pokušavate, nema ni mreže ni interneta, evo proverila sam na sva tri moja telefona!” Zatim vadi cigare iz torbe i pali.

Riba tek sad shvata da se lift zaglavio, pa vadi i ona cigare . Onda daje Račici lekove za smirenje, pa stavljaja slušalice s muzikom u uši i seda u ćošak. Žena Strelac govori glasno: “Biće sve u redu, nemojte da paničite, pa neko će nas odglaviti valjda. Sećam se kad je moj drug Pera jednom se zaglavio u liftu pa je zvao…..” i tako melje unedogled. Vodolija jedva uspe da je prekine i predlaže : “Eee ja znam super stvar, ajmo svi da stanemo ukrug i da izvedemo jednu antistres vežbicu!” – na šta je svi pogledaju bledo, pa i ona popije tabletu za smirenje, i nastavi da čavrlja sa ženom Blizancem o novom spotu JK. Škorpija kipti od besa nad ovom grupom nesposobnjakovića, i hvata domet da zove majstore, a Jarčica već pravi proračun kako izaći i koliko će zakasniti na sastanak, što Lavicu i Vagu strašno nervira jer nemogu lepo da ih uhvate u kadar kamerom (pa moraju svi da budu na selfiju!)

Epilog – srećno izlaze iz lifta (zaslugom majstora) razmenjujući brojeve telefona, a Vodolija ushićeno predlaže da oforme grupu podrške svima koji se nekad zaglave u liftu.

panika004

Konsultacije ili tumačenje natalne karte možete zakazati putem facebook stranice: Astro Taša – porukom u inbox.

Leave a Reply

